*Lenas lilla blogg*

Nya !!!

Publicerad 2011-05-30 14:48:01 i Allmänt,

Då har jag varit och köpt mej nya walking skor.
Mina gamla har gjort sitt...men dom kommer jag inte slänga ;)
Dom får duga när jag klipper gräs å dyligt.

Vilken skillnad på dom nya å gamla... nu när jag testat dom nya så märker jag HUR utslina dom gamla är. ;)
Det är som natt & dag.
Men dom är välanvända iallafall.

Här kommer en bild på vilka skor jag köpt.
Det är exakt samma som förut.
Finns inga skönare skor... men dyra... 899:- på X-pris



Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-05-30 16:13:56

Va skönt...det känns som om man svävar fram.

Ha de gott/Maria

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-05-30 20:32:58

Det är bra grejer det där=D

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-06-01 10:06:31

Visst är det härligt, som om skorna går av sig själv =)

Postat av: linn

Publicerad 2011-06-01 10:46:57

det är det värt! ordentliga skor och vinter kläder läggar jag gärna lite extra pengar på, det lönar sig i längden!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela