*Lenas lilla blogg*

Lördags morgon...

Publicerad 2011-05-07 05:57:10 i Allmänt,

Go morron alla underbara människor .
Nu har man snart varit vaken i 1 timme...pigg å hurtig...*harkel harkel*
Ska snart iväg och jobba hela dagen lång. 6,45-17.
Ute är det så dimmigt så man ser inte handen framför sig engång.
Men dom har ju lovat kanonväder idag så då får vi hoppas på det.
Fick ett *go´morron* av göken när jag var och hämtade tidningen... trevligt...:) .

Vad tänker ni alla finingar hitta på idag då?
Skriv och berätta så jag har lite att läsa när jag kommer hem igen.
Vill ha MASSOR med kommentarer idag :)

Pööööss på er...


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-07 06:53:53

Godmorgon på dig med... Denna tid brukar jag INTE vara vaken, men jag har legat den 4 och inte kunnat sommna om, så nu sitter jag här och kollar på lite bloggar...Hoppas du får en bra dag på jobbet iaf. vi ska åka och kolla på några husbilar idag, ska bli kul....få se om det blir någon till sommaren.... Ha det bra

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-05-07 08:44:21

Morrn på dig med...själv ska jag förgylla dagen med att gallra lite bland mina grönsaker och ta e härlig promenad med Simon ju...Hoppas dagen på jobbet varit bra!

Postat av: Nett

Publicerad 2011-05-07 21:19:03

Har varit på en tripp hela dagen, nu föder jag kroppen med koffein ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela