*Lenas lilla blogg*

Gissa vad jag har nu !!!!

Publicerad 2011-05-08 23:01:27 i Allmänt,

Så har man jobbat klart för denna vecka.....har varit en riktigt rolig helg på jobbet. :)
Men kan ni gissa vad jag har nu denna vecka som kommer.?????

Jag har......



Det trodde ni inte eller hur !?!?!?! ;)


Har lite planer för vad jag ska tillbringa dagarna med...det blir mest sånt som jag inte "hunnit" med .
Eller snarare sånt som jag skitit i att göra ;)

Men sov gott nu så hörs vi i morron.

Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela