*Lenas lilla blogg*

Sjukhuset...

Publicerad 2011-03-01 23:38:49 i Allmänt,

Ja då är yngste grabben inlagd på sjukhuset då.
Det ska tas prover och röntgen och gud vete allt.
Bara dom hittar vad som är felet med honom.
Så dom kan sätta in rätt medicin.
Fast jag ger inte mycke för sjukhuset här istan... hittar dom inte felet så får vi vända oss till ett annat sjukhus.

Det började ju inte så bra idag...han hade fått tid till 9,30 för inläggning.
Men när han kom dit så  kom dom på att dom inte hade nånstans att lägga honom för den platsen han skulle ha var redan upptagen av en som dom inte hunnit skicka hem ännu.
Så han fick åka hem igen och komma tillbaka klockan 14,00 så dom hann städa och fixa hans plats.
Bara det säger ju en del om sjukhuset här i stan. :S

Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2011-03-02 05:08:00

Ja, det är ju just en snygg "planering".



Glömmer aldrig när jag kom in till Vimmerby med inflammerad blindtarm(-sbihang). Hade haft ont i 12 timmar, inte kunnat ligga/sitta. Och att jag hade kräkts. Och när vi kommer in där så klappar en sköterska mig på axeln och säger "Det är bara mensen du har fått lilla vän".

Jag hade haft mens i 3-4 år och skulle ha den den helgen så jag var redan utrustad som hon borde ha sett. Mamma skrattar än idag åt att jag snäste tillbaka...

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-02 05:44:27

jag håller tummen för att det ska gå bra på sjukhuset

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2011-03-02 09:03:26

Hoppas,ni,få den hjälpen som ni behöver,ja du,Lena vården idag,ger jag inte fem öre för,men jag ha fått rätt vård nu,tack vare att min läkare på mag och tarm avdelningen,hjälpte mig på santgörans,de va tack vare henne som jag fick komma in på hjärtintensiven.Jag håller tummarna för er nu.kram..........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela