*Lenas lilla blogg*

Najti najti...

Publicerad 2011-03-02 23:08:58 i Allmänt,

Tror sängen kallar på mej.

Har varit och hälsat på grabben på sjukan i kväll.
Dom hade hållt på att ta prover hela dagen... och medans vi var där så var han tvungen att ta skiktröntgen.
Men vi vet fortfarande inte vad som är fel.
Bara hoppas på att dom kommer fram till nått.
Svaret på röntgen skulle komma i morron.

Låg en farbror på samma sal... som snackade konstant hela tiden... fast han var rolig :) .
Så Jocke behöver inte känna sig ensam när farbrorn är där ;)

Så nu säger jag natti natti...



Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-03-03 07:06:14

Jobbigt o inte veta vad det är för fel, hoppas ni får svar snart.



Ha det så bra du kan idag :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-03-03 19:13:59

Vad jobbigt att inte veta vad det är. Hoppas att det inte är nått allvarligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela