*Lenas lilla blogg*

Kvitter kvitter kvitter....

Publicerad 2011-03-23 05:45:14 i Allmänt,

Var nyss å hämtade tidningen.... och herre min skapare vad småfåglarna kvittrade. :)
Så underbart att höra...min första tanke var... VÅR !!!! :)
Ja då sitter man här med en kopp kaffe och är trött....har sagt det förr och säger det igen...VILL INTE gå upp så här tidigt...:(
Det är lagom att gå upp sådär vid 7 eller 8 på morronen. INTE kl 5,15.
Men ska man jobba så är man ju tvungen...idag jobbar jag 7-13... om jag inte missminner mej fel. ;)
Brukar ha en förmåga att göra det ...

Men ni får ha en bra dag så hörs vi senare idag.

Pöss på er...

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-03-23 08:12:52

Visst är det underbart, nu är det ju vår på riktigt tror jag :)

Ha en underbar dag

Postat av: Nett

Publicerad 2011-03-23 09:43:54

Härligt med en kort dag på jobbet, då kan du njuta av våren i em. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela