*Lenas lilla blogg*

Växlande väder idag

Publicerad 2011-06-22 15:04:12 i Allmänt,

Ytterligare ett arbetspass avklarat.
Ledig till 16,00 i morron. :)
Precis när jag skulle gå till bilen efter jobbet så var det som om skyarna hade öppnat sig.
Så det blev en liten springtur till bilen för att slippa bli dyngsur.
 Sen när jag hade kört ca 5-6 km var det som om nån dragit upp rullgardinen... precis snustorrt och inte en droppe regn.
Sitter nu och funderar på vad jag ska göra.
Tror jag ska ta en liten vilopaus i soffan på altanen innan det är dax för maten.

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-06-22 16:37:37

Ja ett skumt väder har vi....Sverige väder kring midsommar vet du :) Önskar dig en fin eftermiddag kramar Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela