*Lenas lilla blogg*

Trött...

Publicerad 2011-06-19 23:50:15 i Allmänt,

Känns att man inte sov i natt som man skulle och att man jobbat hela helgen.
Men nu är iallafall denna jobb helg klar. :)

När jag kom hem så hade det börjat små regna lite...
Och vad möter mej när jag ska gå in... Jo massor med mördarsniglar i trädgården.

Hatar dessa äckliga sniglar...
Så in efter saltkaret och ut och salta på sniglarna.
Vet att man inte ska göra så men jag tycker det är det enklaste sättet att ta dö på dom.
Dom äter ju upp allt man har i landen och det är så tråkigt.
Det var säkert ett 50-tal som jag saltade på ikväll.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen å puttinana...

Hörs i morron igen.

NATTI NATTI !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela