*Lenas lilla blogg*

Bilder... bilder åså lite mera bilder ...

Publicerad 2011-06-21 22:20:07 i Allmänt,

Tog med mej kameran idag när jag tog en kvällsrunda med Bosco.
Tog lite bilder...både i färg och svart/vit.

Vad tycker ni om mina bilder ;)


lada i färg och svart/vitt



gamla stängselstolpar lutade mot en gammal stenmur.

En gammal död ek...tycker den är så häftig




gångjärn på en fönsterlucka.



Tog mera bilder men dom kanske jag visar en annan dag. ;)

Over and out för idag.

Natti natti.

Kommentarer

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-06-22 18:08:57

Vad det är fint med svart vita bilder,jätte fina bilder måste jag få säga.........kram.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela