*Lenas lilla blogg*

Åskar lite

Publicerad 2011-06-09 14:25:39 i Allmänt,

Idag så har det regnat och åskat lite... med betoning på LITE ;)
Behövs mer regn och mer åska så det riktigt laddar ur i luften.
Kvalmigt och klibbigt är det...
Har jobbat är nu hemma och tar det lite lungt innan det är dax att laga lite käk.
Blir nog en promenad framåt kvällen... just nu är det så kvaft så det känns inte så där jätte inbjudande att ge sig ut och gå.
Tror det blir mer åska för mitt huvud börjar kännas så... får nog stoppa i mej ett piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela