*Lenas lilla blogg*

Åkt bil...

Publicerad 2011-06-26 22:24:43 i Allmänt,

Idag har vi åkt omkring lite och kollat.
Passade på att svänga in till TEAM SPORTIA när vi var ute och åkte  för igår gick mina dyra walking skor sönder.
:(
Hade tyvärr inte kvittot kvar, för jag trodde inte att dom skulle gå sönder på 3 veckor.
Men jag chansade ändå... men trot eller ej.
Jag fick faktiskt ett par nya.
Inga problem alls.
:)

Sen åkte vi och käkade.
(kolla föregående inlägg)

Och nu väntar sängen på mej...

Natti natti sötisar !! :)



Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-06-26 22:43:21

svar : varsågod

hur är det?

Postat av: madeleine<3

Publicerad 2011-06-26 22:55:25

himla fin blogg och fina bilder!! kolla gärna in min :) kram

Postat av: jawna

Publicerad 2011-06-26 23:10:20

Hej! Ber om ursäkt för att jag lämnar en sån här kommentar. Men hade du velat vara en riktig pärla och lämna en röst på min klänning på Nelly.com's designertävling? Det hade varit guld värt :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=XwOmCWfkZmT6qSQJL2Mi2ocVMa7VYNJv8XV0s1jHb4AFJOMUGY46&third=yes#Gallery

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2011-06-26 23:17:13

=)

Postat av: linn

Publicerad 2011-06-28 16:24:12

Sicken jäkla tur!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela