*Lenas lilla blogg*

Årets ranson av....

Publicerad 2011-07-06 16:29:42 i Allmänt,

... Guds ord har jag fått idag.
Har tillbringat 1½ timme i kyrkan nu på eftermiddagen.
Har varit med några boende från jobbet.
Det var en liten andakt dom var inbjudna på med fika efteråt.
Bullar och kakor och jättegod jordgubbstårta. *mums*
Lite kul att komma iväg på något annat med dom boende ibland.
Blir lite långtråkigt annars.

Händer ju inte så mycket här ute på landet annars , så det är tur att kyrkan fixar lite.

Men som sagt.. jag har nu fått min årliga dos.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela