*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-20 16:00:54

Hahahahaha! Nä inte alls;)



Sv:Det är gött med sånna dagar. Bara vara själv=)

Postat av: juliaericson

Publicerad 2011-01-20 18:14:05

Hejsan!

Skulle du vilja göra mig en jätte tjänst?

Jag blev en av finalisterna i http://simpleeheart.blogg.se's veckans blogg.

Var hur gullig som helst och rösta på mig i det här inlägget. Jag är nummer 4a!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/january/de-6-deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment



Och för att jag är extra busig så blir du länkad i min blogg när tävlingen är avslutad

Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Publicerad 2011-01-20 18:45:24

Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

Postat av: BEAUTY SECRETS

Publicerad 2011-01-20 19:09:13

Hehehe, klockrent!! :D

Postat av: BEAUTY SECRETS

Publicerad 2011-01-20 20:32:22

Kul att du är med Lena!

Lycka till!:)



<3

Postat av: Monika

Publicerad 2011-01-21 18:12:11

Näää...haha ...inte ett dugg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela