*Lenas lilla blogg*

Tittar bara in....

Publicerad 2011-01-16 10:30:07 i Allmänt,

... för att önska alla en god morgon och en härlig söndag.

Själv är jag nyss inkommen från en liten promenad...
Rena rama sommarvärmen ute idag... men blött för det slaskar och blaskar så det skvätter både hit å dit :)
Var rädd för att jag skulle behöva ta på mej både gummistövlar, galonbyxor och sydväst när jag gick ut...;)

Då kanske jag hade sett ut så här :

Men håll med om att ibland så blir man sugen på att ställa sig och hoppa i en vattenpöl precis som man gjorde när man var liten. :)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-16 10:55:54

Sv:Det är inget kul,vill inte bli sjuk nu=(



Hahaha snygg du skulle bli då=b Sånna ryck kan jag få ibland..hoppar som en dåre i vattenpölar,haha!

Postat av: Monika

Publicerad 2011-01-16 13:25:25

Håller med , det skulle va kul o hoppa i vattenpölar! Haha

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-01-16 17:16:15

Det skulle vara jättekul MEN grannarna skulle nog tro att man blivit tokig.

Postat av: Simone H

Publicerad 2011-01-18 10:39:53

hoppa i vattenpölar är underbart, på med gummistövlarna och gamla leggings bara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela