*Lenas lilla blogg*

Svininfluensan är på G !!!

Publicerad 2011-01-13 09:22:24 i Roligheter,

Har hört att det är influensa på gång igen...

Här kommer lite upplysning:

Jag bara säger...Vad spelar svininfluensan för roll efter att ha läst detta?

Sanna data från Smittskyddsinstitutet:

Om du simmar en timma i en allmän simhall, har du fått i dig 1/2 liter urin


Under en genomsnittlig dag, har dina händer varit i kontakt med minst 15 penisar (genom att ta i dörrhandtag, dörrar etc.)


Ett genomsnittligt intag av snabbmat innehåller minst 12 hår.

Under ett år har du svalt ned minst 14 insekter medan du sov!!!


Varje år har du tagit i hand med minst 6 män som nyss onanerat UTAN att tvätta händerna efteråt.


Under en normal bröllopsbankett, har du 1 chans på 100 att få munherpes av de andra inbjudna vid kindpussar.

Du inandas dagligen 1 liter av andras anala gaser.


Ha en bra dag och glöm inte tvätta händerna ;)

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-01-13 09:59:23

Usch ja, borde man inte vara immun mot svininfluensan med tanke på vad vi får i oss dagligen =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-13 10:05:12

Hugaligen nu ska jag tvätta händerna:) Tack för en fin utlottning!!

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-01-13 10:35:33

Ulk säger jag bara....

Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Publicerad 2011-01-13 10:49:28

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

Postat av: Mickan

Publicerad 2011-01-13 11:56:28

Hehe. Usch. :P

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-13 14:16:57

Hahahaha fy! Bäst att hålla händer i styr och munskydd på=b



Sv:Ja..fallet kommer.Tänkte lägga upp det senare.Det var så mörkt just där i skogen,så jag har fått ljusa upp bilden lite=D

Postat av: kicki11

Publicerad 2011-01-13 14:40:51

Oj,oj,oj, det är FARLIGT att LEVA.

Postat av: m

Publicerad 2011-01-13 23:31:40

haha usch !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela