*Lenas lilla blogg*

SISTA CHANSEN !!!!!

Publicerad 2011-01-12 05:52:37 i Allmänt,

Ja nu närmar sig dragningen i min UTLOTTNING AV ETT PAR TUMVANTAR.. Idag är sista chansen att vara med i den.
Eller rättare sagt ikväll drar jag vinnaren.
Så har du inte anmält dej ännu så gör det nu medans jag sticker iväg och jobbar :) >LÄNK<


Kan ju önska alla en god morgon eller go förmiddag beroende på när ni tittar in ;)
Och för ovanlighetens skull så snöar det lite... IGEN... :(

Ha en super bra dag alla Bloggvänner.

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-01-12 07:19:35

Önskar dig en bra dag på jobbet, själv så jag jag ligga under en filt på soffan o se en bra film! Superförkyld har jag blivit...

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-01-12 07:26:10

Jag såg du vann Blogglotto Grattis! :)

Postat av: R-M

Publicerad 2011-01-12 13:31:21

Halloj...klart ja vill va me i utlottning av vantar!!

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-01-12 17:41:41

Hej där. Ja snö har det kommit även här. Och jag håller mina tummar för en vinst :) Kram Maria

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-01-12 17:44:35

Glömde ju säga....snygg ny Heather..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela