*Lenas lilla blogg*

Hej hopp...

Publicerad 2011-01-21 07:56:56 i Allmänt,

Mörning mörning på er alla därute i bloggvärlden...
Har lite besluts ångest idag... kan inte bestämma mej för vilka saker jag ska hinna med idag... :S
Har massor jag vill göra idag... men ska jobba  ikväll oxå.
Skulle jag inte ha gjort det så hade jag nog hunnit allt  ;)
Ja ja nu är det som det är... ska ge mej själv en spark där bak så jag kommer iväg på en liten morronpromenixa först å främst.

Glömde ju berätta att jag hade besök igår...:)
Det besöket kostade mej nästan 400:- :(

Just det... det var sotaren som var på besök...;)

Nä... C U later... pöss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela