*Lenas lilla blogg*

Stockholm

Publicerad 2011-02-07 18:37:28 i Allmänt,

Jag var ju i Stockholm i helgen och grattade brorsan som fyllt 60 år.
Helgen var jätte bra.. det sämsta var  bussresan upp och hem... för bussen var ju inte av senaste modell precis.
Min andra brorsas flickor hade styrt och ställ och fixat allt jätte bra med festen på hotellet.
TACK Anna & LINN ♥

Här kommer lite bilder från festen:

FÖDELSEDAGSBARNET  MIN Storebror ♥

  
Här äter vi gott ...                                          
  
Mina söner ...♥            Yngste deltagaren... Samson

 Tur att det finns siffror som tårtljus nu för tiden. ;)

TACK alla ni som var med...det var jätte trevligt. Kramizar till er.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-02-07 19:45:28

åååh, så fint!! kul att se :) tack själva, superlyckat! kraaaam

Postat av: Linn

Publicerad 2011-02-09 21:39:45

tack själva lena! blev väldigt lyckat!!! KRam på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela