*Lenas lilla blogg*

Morgon läsningen är klar.

Publicerad 2011-02-08 09:05:14 i Allmänt,

Ja nu har jag kollat runt på era bloggar... er som jag följer dagligen alltså :)
Alltid lika spännande att se vad ni har skrivit och haft för er.

Idag regnar det och blåser nästan full storm...inget uteväder för mej idag.
Blir till att fixa lite inne idag istället.
Finns ju alltid nått man kan göra. ;)

Måste börja göra ALLT det där som jag har intalat mej själv att jag ska göra... och inte skjuta upp det hela tiden.
Om man gör en sak då och då så har man kanske snart betat av allt...;)
Funderar på att gör mej en *ATT GÖRA LISTA* och skriva upp allt som ska göras och sen pricka av när man är klar med nått. :)
Undrar om det skulle funka....Hmm tål att fundera på.

Nu ska jag käka lite frulle...ha en bra dag ... Kramizzzzar på er.

Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2011-02-08 09:51:00

JO, en "Att-göra-lista" är bra ibland.

Har haft så mycket tråkigt sekreterarjobb som jag har skjutit upp. Så igår innan jobbet kände jag mig jätteduktig som gjorde en del, men blev snabbt påmind på jobbet att det bara var hem och skriva nästa protokoll för idag ska det vara möte igen.

Är så trött på dessa måste-protokoll så att jag funderar på att avsäga mig uppdragen.

Så lilla metall-klubb på Gjutal, jag SKA börja skriva protokollet från 11 januari nu.

Vilken tur att jag inte har en att-göra-lista för då hade det inte blivit någon släktforskning efter protokollet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela