*Lenas lilla blogg*

Man undrar hur folk är funtade...

Publicerad 2011-02-06 23:09:17 i Allmänt,

Ja ibland undrar man verkligen om folk tänker på vad dom gör eller om dom är helt tomma i bollen.
I går när jag satt i bussen på Essingeleden  så tittade jag ut på bilarna som körde i filen brevid.

OCH VAD FÅR JAG SE  ?!?!?!?

Jo en IDIOT som sitter och skrapar en trisslott samtidigt som han kör bil ...
Är det konstigt att det händer bilolyckor????

Det är så man får kalla kårar längs med ryggraden... Brrrrrr.



Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-07 09:25:49

Men herregud, mycke har jag sett men inte det!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-02-07 13:26:26

Sicken dåre!! Ibland undrar man vad folk tänker med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela