*Lenas lilla blogg*

Långledig...

Publicerad 2011-02-02 15:46:47 i Allmänt,

Sådär ja... nu är man lite långledig... hela 5 dagar.
Känns riktigt riktigt bra. ;)
Råkade skada mej lite på jobbet idag...missade kålhuvudet när jag skulle skära det i bitar och skar mej själv ganska rejält i pekfingret. Aj AJ AJ...Men tjejerna letade fram lite kirurg tejp så jag tejpade ihop det igen. :)

Kom nyss in från en liten promenad med Bosco...han var SÅÅÅ pigg på att behöva gå ut och gå igen...NOT !!!
En gång om dan tycker han räcker. :)

Men nu ska jag börja med maten...idag får dom ungspannkaka....jag tror jag tar resterna från igår... lax, potatis och kall sås. Mycke godare ;)

Men GLÖM INTE anmäla er i min lilla TÄVLING ...eller är ni inte tävlingssugna???


Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-02-02 19:30:25

Sv:Jupp! hahaha! ;)



Aj då!Det var inte bra.

Jaså,han vill inte heller gå ut,har en här med som är lite smålat=b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela