*Lenas lilla blogg*

1 Februari...

Publicerad 2011-02-01 06:42:45 i Allmänt,

Redan 1 februari... vart tar tiden vägen????
Idag är det plusgrader ute när man vaknar...våren ????
Klev upp 05,45...ska iväg och jobba... men börjar inte förrän kl 8.
Rätt skönt att bara ta det lungt så här på morronen innan man ska iväg.

Idag måste jag ta mej i kragen när jag kommer hem och ge mej ut på promenad... igår blev det ingen...*fy på mej*
Men som jag skrev i tidigare inlägg... så gick luften ur mej totalt igår.
Det var faktiskt länge sen jag var så trött.
Men det är bara att hoppas på att luften stannar kvar idag så man får lite gjort när man kommer hem från jobbet idag. ;)

Fast jag städade ur linneskåpet med gardiner igårkväll. En del kastade jag och en del kommer det att bli mattrasor av. Så nu är det skåpet så fint så fint :)

Ser på besöksräknaren att det snart är dax för en liten tävling/utlottning.

Vad ska ni göra idag då??? Nått kul ????




Lite vackra tulpaner att vila ögonen på...får nog ta och köpa hem lite tulpaner nån dag.

Kommentarer

Postat av: Gurkiss

Publicerad 2011-02-01 10:58:27

Hoppas det går bra med jobbandet idag och att du har lite energi kvar när du kommer hem.



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Postat av: Erika

Publicerad 2011-02-01 12:35:56

Ja, man kan ju alltid hoppas på att våren är på väg. :)

Vore riktigt skönt om den var de.

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2011-02-01 12:46:29

Ja,vi ha ochså plus grader här uppe idag i stockholm,ha varit ute på en promenad idag,de va jätte skönt tycker jag.Nu längta man till våren.Jag ska köpa tulpaner idag,jag älskar tulpaner.Hoppas du orka ta dig en promenad sen när du kommer hem från jobbet,nä nu ska jag iväg här igen,men du få ha de så bra.kram.......

Postat av: Mona

Publicerad 2011-02-01 16:16:04

Då blev man 30000 besökare då!!! hoppas våren är på väg!!! det blaskar o småfåglarna piper för fullt!!!

Postat av: Monika

Publicerad 2011-02-01 16:42:44

Här är det oxå + grader o fågelkvitter imorse, härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela