*Lenas lilla blogg*

Sista passet

Publicerad 2011-12-29 12:31:25 i Allmänt,

Om ett par timmar bär det iväg för att jobba sista passet för i år.
Ska inte jobba förrän nästa år igen. ;)
Visst låter det som om det vore länge dit...
Men det är det ju inte... det är ju bara om ett par dagar.

Här blåser det för fullt... skulle ju komma en storm till så det är väl den som börjar ge sig till känna.
Bara vi slipper strömavbrott denna gången så är det bra.
Så idag gäller det att hålla i hatten när man går ut.
Tur att man inte använder hatt. ;)

Ha en fortsatt bra dag.

Kramen

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-12-29 13:27:05

Och en annan inleder detta året och nästa år med att vara på jobbet, då natten byter datum :)

Postat av: onkis

Publicerad 2011-12-29 14:22:19

Hoppas att du får en bra dag på jobbet och att ni slipper stormen.

Kram!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-12-29 18:27:52

Ja usch vad det blåser! Jag tror att det börjar att lugna sig lite här nu på kvällningen. Men på dan idag trodde jag hela bilen skulle blåsa bort =/

Vad gött med långledigt=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela