*Lenas lilla blogg*

Vilken Värld Lever Vi i...?

Publicerad 2011-08-25 19:42:16 i Allmänt,

Vad är det för värld vi lever i ???

Idag så får man läsa om ett nytt Josef F
ritzl fall i Österrike där en 80-årig man låst in sina 2 döttrar och utnyttjat dom i 45 år.
>LÄNK<

Sen läser man om 3 små barn som har misshandlats och utnyttjas sexuellt av sina föräldrar och sin mormor.
>LÄNK<

Sen är det en 41-årig nätpedofil som varit igång oxå.
>LÄNK<

HUR FAN ÄR FOLK FUNTADE.??????

Ärligt talat så vet jag inte vad jag skulle göra med såna personer om jag fick tag i dom.

¤ Stena dom till döds
¤ Tortera dom
¤ Strimla dom med en slö kniv
¤ Bränna dom på bål

Fast alla dessa sätt är för snälla tycker jag.

VAD TYCKER NI?????
:mad:

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-08-26 12:05:39

Instämmer till fullo! Det värsta tycker jag är att man hör oftare och oftare om sånt här.

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-08-27 13:39:21

Jag finner inga ord!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela