*Lenas lilla blogg*

Tråkväder

Publicerad 2011-08-30 07:24:41 i Allmänt,

Det är verkligen höst ute idag. :(
Härligt semesterväder.... NOT!!!
Är ju inne på min sista vecka nu....
Känns inte alls som om jag har varit ledig 3 veckor redan.
Skulle nog behöva 3 veckor till tror jag .
Nästa år ska jag nog ha lite tidigare semester.
Nu ska jag ta en sväng med jycken innan det börjar regna igen.
Fast det tar emot...vill sova istället.

Så nu har jag fått gnälla av mej lite.
Tack för att ni lyssnade ;)

Pöss på er !

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-08-30 11:59:01

oj har du redan varit ledig i 3 veckor, shit vad tiden gått fort.

ville bara skryta lite med att vi har i alla fall sol idag :)

Postat av: Nett

Publicerad 2011-08-30 12:06:09

Redan sista veckan, oj vad det har gått fort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela