*Lenas lilla blogg*

Fårö

Publicerad 2011-08-23 21:48:18 i Allmänt,

I dag bar det av ut på FÅRÖ.
För att komma dit får man åka bilfärja.


Först åkte vi ut till Fårö Fyr.
Tyvärr var det stängt så man kunde inte gå upp i den :(



Nedanför fyren.



Denna labyrint fanns där också.

Sen åkte vi till Sylvis döttrars hembageri och fikade.
Där har dom jätte gott fikabröd.
Så åk dit och fika om ni är på Fårö.

Sen åkte vi vidare ..


Kom till dessa små fiskestugor.
Här var vi även förra året.


Drog vidare till stranden för att försöka få lite sol på oss.


Vi behövde iallafall inte trängas med soldyrkare idag.
För så fort vi klev ur bilen idag så gick solen i moln... :(


 Nån eller några hade roat sig med att bygga ett sandslott på stranden.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-08-23 22:27:51

Vas synd att det molnade till när ni kom dit. Det ser jättefint ut =)

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2011-08-24 14:41:01

Så härliga dagar ni har :) Kramar Maria

Postat av: anna

Publicerad 2011-08-26 09:40:32

myspys! men åh, synd att ni missade världens finaste o längsta sandstrand norr om fyren (blir bara finare ju längre man går), men det får bli en annan gång, då det är soooligt :) hoppas att ni har haft fina dagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela