*Lenas lilla blogg*

Vårstädat altanen

Publicerad 2011-04-10 17:01:22 i Allmänt,

Idag har min gubbe och jag vårstädat altanen.
Han har skurat altangolvet medans jag har oljat in möblerna.
Så i morron ska jag putsa fönstren på altan och sätta upp gardiner.
Sen framöver får man köpa lite blommor och göra fint med... lite tidigt än... kallt om nätterna ännu.

Här står möblerna och väntar på att få sig en omgång olja...

Före                                             Efter
Syns inte så mycke skillnad.. hade lite mörkare pigment i oljan...
hade velat att möblerna skulle blivit ännu mörkare... men det tar vi nästa år ;)

Före                                               Efter

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-11 05:00:43

Så härligt, blir det kanske en sommar trots allt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela