*Lenas lilla blogg*

Uppe före tuppen.

Publicerad 2011-04-05 05:50:07 i Allmänt,

OJ  vad dåligt jag har sovit i natt.
Men är inte allt för trött just nu iallafall konstigt nog... men det kommer väl sen kanske.
Ska börja 6.45 istället för 8.
N. ringde igår kväll till jobbet hon var tvungen att vara hemma och vabba idag med magsjukt barn.
Och på kvällen får man ju inte tag i nån vikarie.
Så jag sa att jag börjar tidigare.
Så är morgonen Ok iallafall. 
Så hinner vi få in en vikarie under fm. Om nu nu finns nån vikarie att få. Inte alltid det finns det. Men vi får hoppas det iallafall. Annars så får S och jag köra racet själva idag :)

Men ni får ha en bra dag idag alla och hoppas att det blir samma kanonväder idag som det var igår.

Pöss på er.
 ;)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-04-05 09:01:07

God Morgon på dig mig..... Kram

Postat av: Monika

Publicerad 2011-04-05 09:02:51

Oj uppe med tuppen :)

Ha det bra på jobbet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela