*Lenas lilla blogg*

Strömlöst i nästan 17 timmar !!!

Publicerad 2011-04-09 13:42:00 i Allmänt,

Hej på er.... :)
Har inte kunnat blogga för vi har varit utan ström.
Strömmen gick vid 16,30 i går och kom tillbaka vid 9,00 i morse.
Och nyss gick den igen... men var bara borta en liten stund.
Det har ju gått fram tromber här.. så tak har flugit av från husen, träd har ramlat över bilar på vägen.
träd har fallit som bowlingkäglor.
Det blåser även idag men inte fullt så mycket.
Så igår kväll var det tända ljus och brasa som gällde... riktigt myspys. ;)
Jag satt och handarbetade i skenet från en pannlampa.
Här kommer bildbeviset :)

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-04-09 14:52:01

Haha ser kul ut! Men jösses utan ström så länge, vart?

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-09 20:12:27

Oj vad det har blåst hos er=O Här flyger det bara blomlådor,haha!

Det lät mysigt iaf =)

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-11 05:02:15

Ha ha ha tjusigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela