*Lenas lilla blogg*

Nu är det fredag igen...

Publicerad 2011-04-29 09:33:37 i Allmänt,

Snart helg... bara ett litet kvälls pass kvar denna vecka.
Skulle egentligen ha jobbat dag... men det var en av mina goa arbetskamrater som ville byta för hon skulle på konsert. Och självklart så bytte jag för jag skulle ändå inte göra nått i kväll. :)
Nyss inkommen från morronrundan...idag var det varmare än det var igår.
Frullen är oxå avklarad. Lite fil med flingor och russin i... och en knäckemacka med ägg å kaviar. *mumsigt*
Har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska göra idag...alltid blir det nått ;)
Men först ska jag kolla in era bloggar å se vad ni haft för er...:)


pöss på er...

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-04-29 09:47:51

sv: allt bra idag?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela