*Lenas lilla blogg*

Nähä...

Publicerad 2011-04-06 23:33:57 i Allmänt,

Verkar inte som nån vill ta över min förkylning....Hmmm... tycker faktiskt ni är lite kinkiga nu ;)
Jaja... får väl fortsätta att försöka kurera mej lite till då... har ju en jobbardag kvar denna vecka.
Så med lite piller ,nässpray så ska det nog gå.
Fast det värsta är när näsan börjar rinna....
Går ju åt hur mycket papper som helst och näsan blir som *Rudolfs* ;)

Men man kanske skulle hänga en...

... runt halsen och låta snoret rinna fritt... eller...??? ;)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-07 13:33:15

usch...inge kul att vara förkyld samson går oxå runt och snorar, skit jobbigt...måste fan lära honom att fräsa snart :)

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-07 13:33:57

Krya på dig glömde jag säga :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-04-07 17:26:20

Tycker jag absolut du ska göra, blir som ett snyggt halsband. Krya på dg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela