*Lenas lilla blogg*

Dagsverke...

Publicerad 2011-04-18 14:12:06 i Allmänt,

Nu är ett dagsverke  i trädgården avklarat... så nu återstår det bara ett dagsverke kvar på jobbet oxå.
Har klippt häcken idag... efter halva häcken så brann häcksaxen upp... det började ryka och osa bränt bakelit så det var bara att dra ur sladen snabbt som ögat.
Så då var det bara att fortsätta för hand... vilket resulterade i blåsor i handen...(häcken är ca 50m lång).
Det kommer att svida gutt i handen i kväll på jobbet... eftersom vi spritar händerna femtielva ggr när vi jobbar.




Men ha en fortsatt härlig dag... här är det just nu 17,3 grader i skuggan. :)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-04-18 19:06:32

vad jobbar du med? :)

Postat av: Nett

Publicerad 2011-04-18 19:31:04

Ja det svider ju inte lite precis!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-18 21:52:05

Kunde du inte låtit maskin börja brinna så hade häcken brunnit upp och du hade sluppit klippa för hand=D Hihi! Det är allt fint med välklippta häckar,men klippa för hand är ingen höjdare=)

Hoppas dina händer inte tog för mycket stryk av det.

Kram

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-04-18 23:12:33

Men då hade det inte gjort nått om den brunnit upp,hahaha!=b

Aj,det räcker med en blåsa så har man gör ont ju=S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela