*Lenas lilla blogg*

Tekniska problem...

Publicerad 2010-10-25 18:42:03 i Allmänt,

Nu ska jag skriva ett litet blogginlägg...
Trodde ni jag hade försvunnit eller ?!?!?! ;)
Skulle ha bloggat i morse innan jag åkte till jobbet men det var " tekniska problem" på bloggen så jag kunde inte blogga då.
Men nu är jag här igen. :)

Ja som sagt... har jobbat hela dan och huvudvärken forsätter att hänga med...
Börjar bli lite less på den nu. :(

Så har jag hunnit med att handla ... laga mat...och nu är jag precis inkommen från en rask promenad på 3 km.

Så nu blir det en dusch och sen kolla om det finns nått att glo på, på dumburken....

// KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela