*Lenas lilla blogg*

Sovit 1 timme extra..

Publicerad 2010-10-31 05:52:10 i Allmänt,

... Men det känns snarare som om jag sovit 1 timme mindre. :tired:
Och snart är det jobb igen...
Apropå jobb...
Tycker synd om dom som har jobbat i natt... dom var tvungna att jobba 1 timme mer .
Måste ha känts som evigheter inatt.

Idag har man en såna där underbar delad tur...blääää :mad:
Gillar inte den turen...men det har jag nog sagt både en och två ggr förut.

Mina underbara vänner ... HAVE A NICE DAY !!!! //KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela