*Lenas lilla blogg*

Snö eller inte...???

Publicerad 2010-10-20 22:29:40 i Allmänt,

Det har inte börjat snöa här ännu... men får rapporter om att det snöar på andra håll inte så långt härifrån. :(
Just nu regnar det bara....
Man lär väl få världens chock när man vaknar i morronbitti....
Kanske är det alldeles vitt ute av snöööööö.... :bigeyes:
Men jag hoppas att det är strålande sol och 22 grader varmt istället...Hahaha... hur troligt är det på en skala 1-10....??? 12 kanske ???? ;)
Tänk om man hade råd att bo utomlands vinter månaderna ... :) och så bor man i sverige resten av året... det vore nått det.
*SUCK* drömma kan man ju alltid göra...det är ju iallafall GRATIS.
Så jag går väl och knoppsar nu och drömmer mej bort till varmare breddgrader....nån som ska med ??? :)

Hit kanske...?!?!?!

Kommentarer

Postat av: Maria (Maria's Hörna)

Publicerad 2010-10-21 12:09:02

Hej

Idag har det dalat ner lite snöflingor här...men dom försvann ju lika fort. Och nu skiner solen igen :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-10-25 11:40:56

Ja, jag hänger med... här är så jädra kallt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela