*Lenas lilla blogg*

*Pustar ut*

Publicerad 2010-10-12 17:05:44 i Allmänt,

Drar en lättnande suck...*SUCK*
Har varit och besiktigat bilen idag...finns det nått värre???  :S
Det gick bättre än vad jag hade vågat hoppats på.
Fick visserligen ombesiktning... men jag trodde att jag skulle få körförbud. ;)
Men jag slog på stora charmen.. :D
Och det hjälpte visst... hahaha...
Nu till fakta...
Det som jag fick ombesiktnig på var ett bromsrör fram på vänster sida.
Sen fick jag några "Bra att veta" som jag lovade på heders att jag skulle fixa... ;)
Skönt att man har 1 år på sig att fixa dom grejerna iallafall.

Efter det så var det iväg och besiktiga tuttarna.... ;)
Men där får man ju vänta på svar några veckor.

Så nu är både Skruttibangbang och jag besiktigade.

Har även gjort en god gärning idag....
När jag skulle lämna parkeringen vid sjukan så stod en tant och skulle lägga i P-avgift... men då stannade jag och gav henne min lapp med betald P-avgift för det var massor med tid kvar... så hon slapp betala.
Hon såg lite chockad ut ... ;)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-12 20:52:19

Hoppas att ditt besiktningspapper är blankt:D Konstigt vad människor reagerar bara för att man är lite snäll, har oxå gjort så och bruttan skuttade skälaglad iväg.:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela