*Lenas lilla blogg*

Marknad och Tårtkalas

Publicerad 2010-10-23 15:16:06 i Allmänt,

Då har vi varit i väg på marknad idag..... köpte bara munkar...GOTT !!! :)
Men det var inget roligt att gå på marknad idag för regnet bara öste ner.
Allt var blött och det var stora vattenpölar där man skulle gå...
Så det blev bara en snabb sväng runt.

Sen åkte vi till Jocke och grattade honom. (han fyllde i går)
Han hade varit duktig och gjort tårta. :)
Gräddtårta... men det roligaste med den tårtan var att en bit var helt utan grädde... :)
Det var Jockes bit... han gillar inte grädde... det har han aldrig gjort.
Så när han var liten hade vi alltid glasstårta när han fyllde år.

Nu blir det nog till att slöa framför tv:n en stund...kanske blir det en powernap oxå... vem vet. ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-23 19:49:02

Köp dina julklappar på http://b-love.se

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-23 21:08:20

Smart där med tårtan att spara en bit utan grädde:p

Ha en mysig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela