*Lenas lilla blogg*

INTE min dag idag....

Publicerad 2010-10-30 08:03:26 i Allmänt,

Det är absolut inte min dag idag... :(
Vaknade av pip.....pip.....pip......pip.....pip.....osv.
Det var brandvarnaren som så snällt ville tala om att batteriet var slut...MEN kunde den inte väntat tills jag vaknade ??????
Nu ligger brandvarnaren på köksbordet UTAN batteri....måste komma ihåg och köpa ett idag.

Sen såg jag inte dagens tidning så jag tänkte: *Jaha.. var tidningen sen idag så inte gubben hann ta in den innan han åkte och jobbade*
Så jag klädde på mej och gick bort till postlådan...TOM.
Tänkte igen:*Fick vi ingen tidning idag*

(Vet ni hur jobbigt det är att behöva tänka så här tidigt på morronen :P  )

Och när jag kom in igen... vad låg på köksbordet ?? JO... tidningen.
Undrar hur det vore om man kollade ordentligt.

Så detta var min första halvtimme nu på morronen...
Bra start va? ;)

Hoppas att inte resten av dan fortsätter i samma stil.



                                                                       //Kram

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-10-30 11:43:22

brandvarnare måste vara det värsta som finns, våran krånglar alltid :P

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-30 22:02:30

Vilket underbart uppvaknande..har dagen slutat bra:p

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela