*Lenas lilla blogg*

God Morgon !!!!

Publicerad 2010-10-16 08:44:42 i Allmänt,

Så var lördags morgonen här då.
Hade ställt klockan.. men pallade inte gå upp när den ringde så jag sov en timme till.
Det var riktigt skönt. :)
Det är alldeles vitt ute av frost.... -4,7 grader... men solen tittar fram så det blir nog en fin dag idag också.
Hade tänkt åka på marknad innan jobbet idag... men läste i tidningen att den var inställd.
Blev så besviken :( Får se om jag kan gå på en annan marknad som är nästa helg istället....
Nu ska jag äta lite frulle... // KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela