*Lenas lilla blogg*

Föreläsning !!!

Publicerad 2010-10-26 19:00:02 i Allmänt,

Ja då har man varit på föreläsning idag då.
Det var föreläsning i REMINISCENS.
Väldigt intressant faktiskt.
Föreläsaren var jätte bra. Hon hette Kristina Iritz Hedberg.
Så jag rekommenderar alla som jobbar med dementa att om ni får möjlighet att gå på en föreläsning med henne så GÖR DET !!! :)

God mat fick vi också.
Vi fick riktig "hotellfrukost" ...sen till lunch fick vi kyckling med nån slags pepparsås och ris.
Till eftermiddagskaffet fick vi en mazarin med lite frukt och grädde...(jätte nyttigt) ;)

Så summasumarum så har det varit en jätte bra föreläsning på alla sätt och vis. :D

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-26 19:29:26

Sv:Ett par svarta med grått mönster och ett par tvärt om.:D

Postat av: R-M

Publicerad 2010-10-26 20:06:10

Instämmer!! Och som sagt eftermiddagsfikat var väldigt gott o nyttigt...det var ju iallafall frukt me...!!:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela