*Lenas lilla blogg*

Fin höstdag...

Publicerad 2010-10-28 11:28:37 i Allmänt,

Vilken underbar höstdag det har varit nu på förmiddagen...kanon.
Fast nu ser det ut att mörkna på himmelen... så det blir nog regn i eftermiddag. :(
Men vad gör det... ska ju ändå iväg och jobba sen.

Varit ute på en liten förmiddagspromenad... 5,5 km blev det. (Bra jobbat Lena) ;)
Gick en väg som jag inte gått på många många år...
Fast förr när jag hade hästarna så red jag den vägen ganska ofta.
Kan faktiskt sakna att ha häst ibland.
Just såna här dagar då det är så fint väder och det hade varit jätte härligt med en ridtur.
Men som sagt nu får jag använda mina egna ben istället. :)

// KRAM


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-28 12:58:23

HÄRLIGT med höstpromenader!!:) Ridning är huuuuur kul som helst - ångrar inte en sekund att jag tog upp det igen!



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Lena johansson

Publicerad 2010-10-28 13:13:32

Ja,det är härligt med höst promenad,ha själv varit ute en sväng nu,sen passade jag på att göra lite ärenden,på vägen hem.Ja du,Lena,de är samma med min dotter,de suger i henne med att börja rida igen och vilja ha en häst,men de ska finnas tid till det ochså,men hon få ju rida så mycket hon vill hos en kompis,som ha hästar,men jag ha sagt till henne ,den dagen kommer när du ha tid med sånt,du få ha det så bra nu..........kram.........

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-28 22:01:18

Saknar det oxå!=( men nu förtiden åker jag och rider hos systra min..bra de!

Kram

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-10-28 22:41:19

Ja, verkligen bra jobbat Lena! Passa på nu medans temperaturen tillåter att man kan vistas ute.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela