*Lenas lilla blogg*

Bowlingkväll...

Publicerad 2010-10-23 09:23:58 i Allmänt,

Igår kväll så var det bowling kväll med styrelsen i supporterklubben.
MYCKET TREVLIGT !!
Kvällen började med ett styrelsemöte där vi gick igenom lite allt möjligt.
Efter det så spelade vi bowling...

OCH JAG KOM ETTA ....från slutet. :(

Det var väl bra gjort??? :)
Vi avslutade kvällen med lite kinamat...gottgottigottgott... :D
Tack underbara vänner för en trevlig kväll. KRAM på er. :)




Månen var full i natt...kolla vilken ring den hade omkring sig,
(ursäkta den dåliga bildkvaliten.)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-23 14:17:41

Fin blogg! :)



Hoppas allt är bra med dig.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela