*Lenas lilla blogg*

Promenaden..

Publicerad 2010-11-01 10:48:31 i Allmänt,

Nu har vi varit ute på en liten promenixa med Bosco.
Det var riktigt skönt idag.
Allt var så lugnt och stilla.

Tog med mej kameran idag ... tänkte jag skulle ta några fina höstbilder.
Och vad händer då..??? Jo...Batterierna i kameran tar slut och jag har inte med mej reservparet idag.
Brukar ALLTID ha dom med mej annars... men inte just idag.... visst är det typiskt. :(
Men fick iallafall 2 bilder..som blev lite sisådär.
Håll tillgodo !!! :)


Hösten är mysig på sitt sätt :)


Och Bosco vänder bort huvudet precis när jag trycker av...så typiskt honom... :)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-11-01 14:10:46

Sv:Haha ja det var inte lätt att fota honom,han är bara 4 månader. Det var väl lite läskigt kanske;)

Det brödet är supergott:p



Är det din hund?:p

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-11-01 15:18:10

Sv:Jag vet:( men det är tur att det går att ta av och tvätta:D



Aha,jag trodde att du bara hade henne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela