*Lenas lilla blogg*

Packat resväskan...

Publicerad 2010-11-18 22:24:04 i Allmänt,

Nu är resväskan nästan färdig packad... det sista åker i i morron bitti.
Ja jag har visst inte berättat det... ska ju ut och åka i helgen.
Ska till Tyskland...närmare bestämt till Rostock där vi ska bo.
Syftet med resan är att vi ska på julmarknad... ska bli himla skoj tycker jag.
Har aldrig varit på julmarknad i något annat land förut så det ska bli intressant.
Så nu ska jag gå och lägga mej... ska ju upp före tuppen i morron bitti så.... GUTEN NACHT !!!


Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-11-19 08:11:48

åh, så mys, ha så kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela