*Lenas lilla blogg*

Hostat nästan hela natten... :(

Publicerad 2010-11-05 05:52:26 i Allmänt,

Då är det snart dax att bege sig till jobbet... känns ju lite sisådär... har knappt sovit nått i natt...
Har hostas så jag tror att dom inre organen har bytt plats med varandra.
Var tvungen att gå upp vid 2 tiden och ta hostmedicin.
Bara det var jobbigt... kändes som om jag sprungit en mara bara av att gå ner till köket och sen tillbaka till sängen igen. *pust stånk stön*
Var helt slut efter att ha hostat i flera timmar.
Fick sova lite nu på morgontimmarna.

Men nu är det snart jobbet som gäller... ska ta bussen idag.
Hoppas att dagens pass går fort... är  faktiskt 3 dagars ledig sen.. å det ska bli sååååååååååå skönt. :)

Ha en härlig fredag mina vänner...♥

Kommentarer

Postat av: Martin The Edge

Publicerad 2010-11-05 09:21:42

Blir det nåt fredagsmys ikväll?



Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



Ha en trevlig kväll!

Postat av: julia

Publicerad 2010-11-05 17:24:33

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

Postat av: Martin The Edge

Publicerad 2010-11-05 23:50:46

Hoppas du har haft en trevlig fredagskväll!



Nu säger jag tack & god natt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela