*Lenas lilla blogg*

Anders braskar...

Publicerad 2010-11-30 08:37:32 i Allmänt,

Ni känner väl till det gamla ordspråket....

*Om Anders braskar... så slaskar julen... om Anders slaskar så braskar julen*

Ska man tro på det så kommer iallafall julen här att slaska...

För ute så bara vräker snön ner... det är precis som om nån dragit ner en vit rullgardin.

Skottade mej ut till grinden förut för att jag skulle hämta tidningen...när jag kommit ut till grinden så hade det redan kommit ca 2 cm snö där jag skottat...

Bara hålla tummarna för att snöslungan vill starta idag... det ville den inte igår... :(

Tycker det är jätte fint med snön... men det RÄCKER NU !!!

Hör du det KUNG BORE????

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-12-01 11:07:05

Då slaskar det här också, tack för det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela