*Lenas lilla blogg*

Vunnit!

Publicerad 2010-05-17 22:20:39 i Allmänt,

Har tydligen vunnit en tävling idag. :)

Hade fått ett meddelande om det när jag kom hem... det är alltid kul att vinna... speciellt när man har glömt bort att man varit med och tävlat. ;)

Tycker det är jätte kul att fler och fler är inne på min blogg och även lämnar kommentarer. ... fortsätt med det. :D

Nu i kväll så har jag kollat på :



Det var ett helt OK pogram tycker jag .. så det kommer jag att  kolla på dom resterande avsnitten.

Sen kollade jag på :



Men tog visst en liten powernap mitt i ...
...men jag såg iallafall vem mördaren va...;)

Men nu ska jag zzzzova.

Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela