*Lenas lilla blogg*

Packat...

Publicerad 2010-05-07 07:45:07 i Allmänt,

Nu har jag packat... vad  grejer man packar ner bara för att man ska vara borta en helg...
Den kan va bra att ha... och den måste jag ha o.s.v....

Så har man inte ens använt hälften engång när man väl kommer hem igen och packar upp.
Men nu är det snart dax att sätta sig i bilen för att åka till bussen vi ska med...
Sen bär det av mot Göteborg...

Ska hämta upp Britt och Steffe också....

Ser ut på packningen som om vi skulle vara borta minst en vecka.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela