*Lenas lilla blogg*

*MARGARETALOPPET*

Publicerad 2010-05-20 10:09:23 i Allmänt,

Ja som ni märker så överlevde jag loppet. :-)
Jag tog mej runt på 50 min. och det är jag nöjd med.
Men vad tjejer det var... hörde att det var ca 3500 tjejer som gick eller sprang loppet.
Det är bra....fast det var trångt bitvis.
Och vädret var med oss oxå... kom bara några stänk i 5 minuter ungefär.
Fast det var rätt skönt med svalka just då ;)
(Fast på väg hem ösregnade det.)

Måste erkänna att jag tyckte det kändes längre än 5 km.
Men det var nog för att man aldrig gått där förut, det var bara att följa med strömmen.
Man var ju hela tiden tvungen att vara på sin vakt så man inte snubblade på nåns fötter.. ;)
Men en rolig och trevlig tillställningen måste jag säga.
En stor eloge till arrangörerna ... vilket jobb dom lagt ner.

Efter loppet fick man ju en picknick påse med lite gott i om man var en grupp på 5 deltagare å det var ju vi. :)
Och sen så hade Karina fixat kaffe och mackor åt oss också.
Jätte gott... Tack Karina!


Här är vi på väg till kalmar


Här är uppvärminingen innan loppet.

Här är starten

Här är kön BAKOM oss.


Här är vi efter loppet.

Så fick man ett sånt här glas när man gick i mål. :)

Köpte en tröja och sittunderlag som minne.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-05-20 11:53:33

bra jobbat :)

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-05-20 11:57:36

TACKAR ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela