*Lenas lilla blogg*

Kudden ropar...

Publicerad 2010-05-23 22:10:05 i Allmänt,

Hör någon som ropar från sovrummet...det är kudden som ropar. ;)
Så det är väl bäst att man beger sig dit och kramar kudden nu då.

Tog en promenixa förut i kväll... utan hundar ... men med stavar.
Det var riktigt skönt att få gå utan vovvarna för engångs skull.
Bara gubben ♥ och jag.
Inte behöva ha koll på dom 4-benta.
Utan bara promenera på... utan pinke-stopp och lukt-stopp. :)

Önskar alla en god natt

Fick denna bild i ett mail.. visst ser det skönt ut.

Kommentarer

Postat av: Una

Publicerad 2010-05-23 23:50:20

Sv: Ojoj du anar inte, det är så skönt att dyka i efter gymmet!



Låter rätt nice att promenixa också med stavar och allt. Man måste ju hålla igång med nått känns det som

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela